حرف های یه احساس پـــاک

عـــاشـــقانــه هـای عــمـــــــــاد و الیـــ♥ـ ـکا

از تمام این دنیا، چشم های تو مرا کفایت می کند. دوستت دارم مهربانم

حرف های یه احساس پـــاک

الیکای من نمیدونم چی بگم چی بنویسم فقط میدونم

خیلی باهات خوشبختم

هیچ فکر نمیکردم قسمت زندگیم تو باشی

و هیچ فکر نمیکردم با ی فرشته رابطه دارم

وقتی فهمیدم چه جواهری هسی

ب خودم قول دادم تا اخرش باهات برم

حالا تهشو نمیدونم چیه هرچی ک

خدا

نوشته باشه همون میشه

من یقین دارم خوشبختیمونه ک انتظارمونو میکشه

قول دادم مث ی مرد مواظبت باشم

مث ی مرد خوشبختت کنم

مث ی مرد عشق بورزم بهت و دنیاتو شاد کنم

من عاشقت شدم

وهیچوقتم عشقم برنمیگرده

مطمئن باش تا جون دارم کنارتم عشقم

امیدوارم تکیه گاه خوبی برای اینده ت باشم

عاشـــقتم همه کس من

 



نظرات شما عزیزان:

الیـــ♥ـ ـکا
ساعت22:18---9 اسفند 1392
واســـه داشتنــــت پــر کـــه نـــه پـــر پـــر میزنــــه
واســـــه بـــــودنت
بغـــــل کردنـــت
اینکـــه سرمـــــو بـــــذارم روی شونــــه هــــات و
دستاتـــــو فـــرو کنــــی لای موهامـــــو بگـــی
مــــال خودمــــی عشقـــــم!

آخ کــه بــــا همیـــــن دو ســـــه حرفــــت چقــــدر آروم میشــــم
امــــشب دلــــــم خیــــــــلی تـــو رو میخــــواد
خیـــــــلی !

پاسخ: منم این حسو داشتم و دارم عشقم. تو ک میدونی مال خودمی عشقمممممممم


الیـــ♥ـ ـکا
ساعت21:19---9 اسفند 1392
مواظب خودت باش ...! یک تار موی تو شاهرگ من است...!
پاسخ: مواظبم عزیزم. مواظب توام هستم نفسممممممم بوووووووس


الیـــ♥ـ ـکا
ساعت21:12---9 اسفند 1392
بارانی ات را بپوش و در اغوشم بگیر... ابر ابر گریه دارم.....!!!
پاسخ: بارانی ندارم عشقممممممممممم خخخخخخخ ههههههههههه


الیـــ♥ـ ـکا
ساعت21:08---9 اسفند 1392
دلـــ م پـر است پرپـــــــر..آنقَدَر ک گاهی اضافه اش ازچشمــانم میریــزد

مثل امشب..
پاسخ: عه دیووووووووووونه میزنمتا


atefeh
ساعت18:34---7 اسفند 1392
لینک شدی

الیـــ♥ـ ـکا
ساعت22:36---28 بهمن 1392
میگویند دلتنگت نباشم ...!!خــدای من ...انگار به اب میگویند خیس نباشـــــــــ!!!


پاسخ:خدایا عشق منو کم دلتنگ کن. یکم تحمل کن عزیــــــــــزم


الیـــ♥ـ ـکا
ساعت14:50---27 بهمن 1392
منمـــــــــــــــــــ عاشقتم نفسمـــــــــــ
پاسخ:منم عاشــــقتم خانومیه خودم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ یک شنبه 27 بهمن 1392برچسب:, ] [ 13:2 ] [ عـ♥ـمـ♥ـاد ] [ ]